2009. augusztus 15.

Sok beszéd...

Igazából semmi újat nem tudunk a mostanában történtekről írni. Talán csak azt, hogy nagyon nagyon sokat beszélek, és általában az eleje érthetetlen, végén viszont a papa, mama, vagy hinta szó belekerül, és akkor onnan tudják meg anyáék, hogy épp mit is meséltem el nekik, mi tetszett annyira. :D
Nem is tudom mit is írjak.... sokat csavargok anyával, egész délután a játszótéren vagyunk, vizezünk, homokozunk, hintázunk, csúszdázunk és rohangálok össze vissza, meg motorozok.... :)
Aztán este fürcsi időre felmegyünk, van egy kis locspocs és utána vacsora.
Aztán este még harcot vívok apáékkal, elmesélem neki, hogy mi minden történt velem, és a sok sok sok duma közé amikor már becsúszik egy két ásítás, akkor kapok egy üveg tejcsit, s már alszok is. ( Kb. Este 10 felé.... :S)
Délelőtt pedig 9-ig ki sem lehet rúgni az ágyból. Aztán még utána egy fél óra lusti, bújás simán van, majd amikor már az összes csipát kitöröltem a szememből, akkor beindul a nap. :)
Csavarogni nagyon szeretek.... mindenhol megállunk, mindent megnézünk anyával, jó kis társ, mert segít a rosszalkodásban is... bújkálunk a bokorban, a kis pocsolyákban rohangálhatok is... :)
Mindenkinek köszönünk mostmár útközben, már tudják, hogy ki a Marci :D
A bácsiknak kiabálok, hogy "Bápi".... A teniszpályán pedig ha kirepül a labda akkor mindig visszadobom. :)
Jól megvagyok a gyerekekkel is, igaz sosem értik, hogy mit mondok nekik. :) El sosem veszem a más játékát, vagy ha igen, és anya szól hogy adjam vissza, mindig szó nélkül engedelmeskedem.
Az enyémre sem vagyok irigy, kivéve a motoromra, azért ölni is képes vagyok. :)
Szerencsére baj, betegség nem volt, gyorsan le is kopogom...
Mostmár szólok ha pisi, vagy kaki lesz, bár mivel minden fiút állva láttam pisilni, egyszerűen nem akarok a bilin ülve pisilni, csakis állva. Még a kukacom is megfogom közben, ahogy apáék mutatták. :D
Már nagyon zavar a pelus, mindig le akarom szedni magamról, és ha sikerül, akkor egyből megy is a pisi a földre. :)
Nah, majd még jelentkezünk, csak mostmár lassan pihenni megyünk, mert ma kimotoroztam magam, és nagyon elfáradtam. :)

0 megjegyzés: