2009. július 15.

Hétvége

Paprikát eszek:

Motorozok a pályán:

Anya....ne már.... :)

Az új kalapomban :)
Keresztapa lányával, Dórával, akinek mostmár két Marcija van :)
Persze semmi sem úgy volt ahogy megterveztem...kihagytam a számításból apa barátjának a szülinapi buliját, így apa nélkül nem mentünk sehová...azaz anya ment volna, csak nem akart apa semmiből kimaradni, úgyhogy új hobbimnak éltem egész hétvégén: motoroztam.
Ahogy megyek le anyával, egyből nyúlok a motorért, mert anélkül sehová. :)
Már olyannyira vagány lettem, hogy dombon lefelé felemelem a lábam, hogy jól belendüljek. :)

...visszatérve a hétvégére, most viszont nem hagyunk ki semmit. Utiterv ugyanaz.
Augusztusban meg megyünk végre nyaralni. EGY HÉTRE! Már le is foglaltuk a szállást.
Olyan jó lesz egy kicsit anyáékkal lenni sokat!!!! :) Éééés, sátorozni is fogunk egy családi ház kertjében...biztos ami biztos, hátha nekem nem jön be. :D
A Melegről....nem tudom ti hogy vagytok vele, de én nagyon nem bírom, tiszta kába vagyok, délelőtt fekve nézegettem az autóimat, beszélgettem velük, magyaráztam mamáéknak, hogy hol a kereke, meg az ajtaja....tisztára kivagyok....
Enni sem nagyon tudok. Este amikor hűvösebb lett tegnap, jól bekajáltam....de hiba volt. Az esti tejcsinél úgy összehánytam mindent, hogy csak na...az ágyat, a falat, a fürdőt, anyát, a haját, mindenét... :)
Az ijedtség után azért nevetett, hogy a szalámit alig bírta kifésülni a hajából....mehetett is este 10-kor fürödni. :)
De ma már semmi bajom nincs szerencsére, de csak mértékkel ehetek. :) Pedig olyan jó volt nézni mama szerint, ahogy jóízűen falatozok.

Amúgy az evéssel szerencsére más gond nincs, mindent megeszek. Imádom a nyers zöldségeket, gyümölcsöket, a savanyúságokat, és a vöröshagymát. Múltkor már annyit ettem, hogy folyt orrom, könnyem, mindenem...de nem pityeregtem, ettem rá kenyeret és már nem is csípett. :)
jajj, majdnem elfelejtettem...hétvégén voltak keresztapáék. Kaptam egy napszemüveget, meg egy kalapot, meg egy úszómellényt, és egy tök jó halálfejes úszónadrágot. :)
Nagyon tetszett, a mellényt fel is prbáltam, a szemüveget meg nézegettem, de aztán estefelé, mikor odasütött az erkélyre a lemenő napocska rájöttem,hogy mire való... :) le sem akartam venni. :)
Most pár kép és videó, és majd még jelentkezünk.
Egyenlőre ennyi, mert a tolmács is kivan mint a liba :):):)





0 megjegyzés: