2009. július 21.

Hétvégi vihar

Először is nagyon szépen köszönjük a díjat Zsófiéktól!!! :D

Kacsintok papára :)
Anyával tévézek

Titkémet nevetem ki... :)
Fürdés előtti torna
Marci a méhecske :D

Hétvégénk, igaz nem a terv szerint de jól sikerült. Sokat csavarogtunk, a vihart papáéknál vészeltük át. Az erkélyről néztük végig. Nem is féltem egyáltalán, csodálkoztam, hogy ki kopogtat felülről. :)
Felpróbáltam apa nagypapájának a régi szemüvegét, nagyon bejött. :D
Sokat voltunk a játszón, már megy a csúszdázás egyedül, bár inkább a várba szeretnék felmászni, csak anya nem engedi, mert oda nem tud utánam jönni, és fél, hogy leszállok... :S
De minden nagyon tetszik, a homokozás is, bár nem építeni szeretek, inkább a lábaim szoktuk betemetni, azt csípem nagyon. :)
Hétfőn apáék szabin voltak, mert akkor volt apa szülinapja (Utólag is Boldog Szülinapot APUCIKÁM!!!!) úgyhogy egész nap csavarogtunk, délben értünk haza. Alig ettem valamit, mert úgy elfáradtam. Lefeküdtem mamival aludni, és délután negyed négykor keltem fel. :)
Délután még lementem motorozni, meg a játszóra, úgyhogy időben volt alvás is.
Bár nem panaszkodhatnak anyáék, mert egész hétvégén fél 10-ig aludtam anyával (apa mindig előbb felkelt), meg hamar el is aludtam esténként, így mindenki ki tudta pihenni magát.
Új szavaim:
szúnyog: túúúóóó
légy: jéé
edd meg: edde
játék: játéé
papucs: papu
cipő: pipö
csúszda: csua vagy csúda
motor: toto
autó: auuutú
ajtó: ajtú
Pali: Pajjii (anyáék munkatára :))
Valamint megtanultam, hogy hogy kell lecsapni a legyet, anya ha tudja megfogja, lerokkantja, hogy ne tudjon elrepülni és én lecsapom. :)
De el is magyarázom, igaz csak a tu, meg a jééé az érthető belőle, meg az, ahogy mutatom, hogy csatt... :) A többit még kódolva mondom. :)
Szeretek a pocsolyában szaladgálni, meg toporogni, anyával szoktunk is együtt, amikor van pocsolya, meg a motorom is beleviszem alváz mosásra, ja és a homokot előszeretettel dobálom mindenkire. :)
Eléggé felkaptam viszont mostanában az "akkor is" és " csakazértis" stílust, és ha ezért rám szólnak pörögve hisztizek. Már nem nagyon foglalkoznak velem, mikor dilis vagyok, így lassanként napi egyre csökken a kiakadásaim száma, de azért még előfordul.
Pisi a bilibe nem megy, mert nem pisilek ülve, amikor kell akkor felállok ,a fürdővízben is :), és megfogom a kukacom, ahogy apa mutatta, aztán már megy is. Ha végeztem visszaülök és folytatom a dolgom. :)
Szóval mostanában egyre többet járok a vécére a családdal, hogy inkább megtanuljak a nagy vécébe pisilni, az sokkal jobban tetszik nekem.
A "csomag" még mindig a gatyeszba megy, de már szólok ha készen vagyok. :D:D:D
Nem tudom írtam e már, de már 19 fogam van, és jön a 20.! Egész jól átvészeltem a rágófogaim kibújását, csak a napi hatszori öltözést vonta maga után a tengernyi nyál miatt, ami a számból ömlött, és ömlik a mai napig is, fájdalmat azonban nem.
Hát egyenlőre ennyi, majd még írok, csak most alvás van! :)

0 megjegyzés: