2008. december 9.

Vasárnap és hétfő














Képzeljétek vasárnap meglepett a dédimamim és a lánya, Timi. Jött vele Réka, Szinti is, és hoztak nekem szülinapi ajándékot. Sajnos szombaton nem értek rá, ezért jöttek vasárnap. Hoztak nekem távirányítós kisautót, meg egy nagy házikó alakú kirakót(persze nekem valót), meg kaptam kabátot, ruhácskát, mellényt, pulcsit, és egy nagy plüss kengurut, akinek van egy kisfia is. :)
Réka volt nekem a legszimpatikusabb, valamiért őt szúrtam ki magamnak. :)
Ezután megjött apa apucija és barátnője, hoztak nekem egy lábbal hajtós motort, meg kantáros farmerokat, kabátot, szóval rendesen el vagyok látva, anya azt mondta karácsonyra szekrényt vesz, mert már az ő szekrényükbe is az én ruhám van, még az akasztós rész is tele van, nem tudja már az inget sem berakni anya... :) Kaptam adventi naptárt, mostmár kettő van, így reggel és este is nasizhatok egyet... :)
Hétfőn meg megjött anya tesója, Heni, képzeljétek a Fejér megyei Vöröskereszt elnökévé választották épp beszédet ment mondani. GRATULÁLUNK neki! Büszkék vagyunk rá!
Szóval nagyon elegánsan jelent meg, persze én próbáltam az összhatást rontani, hiszen majdnem összekentem, de nem volt ám mérges! Azt mondta le lehet mosni... :)
Nagyon szeretem én is, pedig ritkán látom sajnos...nagyon sokat dolgozik.
Képzeljétek hozott szülinapomra egy hatalmas alvós kutyust, tegnaptól az a párnám, kaptam hozzá plédet is. :)
Meg előkarácsonyra kaptam egy akkora dobozban mint én, építőkockákat. :)
Szóval tényleg nagyon szép volt a szülinapom, és nem is a sokminden miatt amit kaptam, hanem azért, mert gondoltak rám. Eljöttek hozzám. Meg is háláltam a mosolyommal. :)

A menüt le sem írtam, szánom bánom. Pedig nagyon fincsi volt. Most pótolnám:
-Husileves cérnametélttel az én kedvemért :)
-rántott tarja, sült csikrecomb fűszeresen, és sajtosan
-hasábburgonya
-majonézes kukorica ( EZT ANYA CSINÁLTA!!! :) )
-csalamádé
És a desszertek:
-az epres csokitortám
-mami féle csokoládés torta
-kétféle gyümölcstorta
-lúdláb
-pudingos sütemény
-hatlapos
és még volt csak anyának nem jut eszébe a neve.... :) Bocs mami, a lényeg, hogy finom volt!

Ma pedig doktornéninél voltam.
Minden rendben van. Kicsit nyügi voltam, mert mostanában a fülcsim miatt sokat jártam dokihoz és rossz emlékeket idézett a rendelő... :S


8500 gramm vagyok. :) Pontosan 6 kg-ot híztam egy év alatt! :)
De kint már megnyugodtam. Pedig nemsokára jöhetek megint, mert megjött az oltás. :S
Nemsokára teszek fel képeket is.
Majd anya egyik nap összeszedi mit tudok már egy évesen. Addig is maradnak a képek. :)

0 megjegyzés: