2009. május 18.

Elmaradt képek :)

A konyha
Az előszoba


A bejáratnál (itt még anya ajtókeretet fest, már le van csiszolva, azért ilyen csúnyácska :S)

Fújom az orrom

Mama puszija nagyon jóóó :)


Csiszolom a falat :) Közben azt figyeltem apa hogyan csinálja :D
Belemélyedtem.... :)
Felmosok...és irány a szoba is!
Lotti nagynénémmel :) Nagyon szeretem!
Lottit lesem, mert a sátramban bújkált :)

A vidik csak holnap mert anya nagyon fáradt már, sajnos papikám kórházba került, mert kétoldali tüdőgyulladása van.... :S Még szerencse, hogy hívtunk orvost, mert délután még csak az orra folyt, estére meg teljesen rosszul lett....még jó hogy kaptunk mentőpapírt, meg anya testvérének a kollégája volt a sürgősségin.
Heni nagynéném intézte a gyógyszert, a vizsgálatokat, így gyorsan végeztek papikámmal...éjjel még megfigyelik, és reggel talán már jöhet is haza, antibiotikum kúrát fog kapni, meg szurikat.
....nem számít, csak maradjon még sokáig velünk! Igaz?
Anya mellesleg nagyon fél, mert a mamikám apukája is és anyukája is pont a születésnapján mentek az angyalkák közé, és sajnos....közeledik a születésnapja...május 23.....csak ezt éljük túl...
Mostanában ezért nem fogunk jelentkezni, de ha túl vagyunk a nehezén írunk.
Én is ápolom addig papit. Mindig viszek neki inni, meg enni is...meg simogatom a beteg kezét...ez most sem lesz másképpen....
Mami most mesélte este anyának, hogy én szóltam neki délelőtt is, hogy papával valami nem oké...rohantam ki, kiabáltam, mutogattam, sikítottam, és rohantam vissza a szobába hozzá, rúgtma az ajtót....így jeleztem, hogy a papa nagyon beteg.
Délután mikor elvitte a mentős bácsi, hiányoltam, aztán anya szépen megmutatta rajtam, hogy hol bibis a papának, meg hogy ment pápá a doktorbácsihoz, én szépen megértettem, és utána csak mikor mami hazajött akkor emlegettem sűrűn, mintha én is kérdeztem volna, hogy hogy van az én drága papám! :'(

0 megjegyzés: