2009. május 21.

Papa stabil... :)











Igen, igen.....végre nem volt a papának láza, ma már stabilizálódott az állapota, és mamit is megismerte, sőt emlékezett is rá, hogy volt bent nála. Engem hiányolt, anya meg pont telefonált, így én is beszélhettem vele kicsit. Annyira megörültem neki!!! Sikítottam! Papikám meg pityergett, hogy mikor jöhet már haza.
Holnap meglepjük. Holnap lesz ugyanis 65 éves, így meglátogatom én is, meg anya meg a mami.
Apa sajnos dolgozik sokáig, de lehet hogy majd utánunk jön.
A LÉNYEG: végre jobban van!!! :)
A kórházban másnap történt egy kis baleset, leesett az ágyról. Most jól meg is ütötte magát, de szerencsére nem tört el semmilye. Hála az égnek...
Ma egész nap a kispárnájával rohangáltam és azt hajtogattam, hogy: papa, papi, papipa :)
Most hogy itt a jó idő nagyon sokat sétálunk anyával, délután mikor hazajön csak épp átöltözik és indulunk is a városba, apa ugyanis most ott dolgozik a központban, így mindig fél ötre, mire vége a munkaidejének lemegyünk elé. A munkatársaival már jól összebarátkoztam, ma pedig míg vártam apikám, közmunkát végeztem...szedtem össze a téglatörmeléket és hajigáltam a kukába. :)
Jót derültek rajtam. :)
Hazafelé még épp találkoztunk mamival a buszmegállóban, küldtünk papának puszit és mostmár itthon zsiványkodok.
Hazaérve ettem egy kistányér májgombóclevest, meg egy kistányér húsos tésztát, anya meg is lepődött, mert amíg ők ettek apával, én is odaültem a nagy asztalhoz és ettem velük, apáéból még loptam is. :)
Aztán kaptam Merci csokit, abból sokat meg tudok enni, úgy hogy nem árt a pocikámnak, így mivel szépen ettem kaptam kettőt! :)
Meg még bevágtam kétszer két deci narancslevet, persze már pohárból. :)
Na meg még a dudisüvegből is ami volt. :)

0 megjegyzés: