2009. május 28.

Csavargás...medencézés

Locsi pocsi egyedül :)

Kis barátnőmmel fürdök :)

Jajj úgy élvezem én.... :D

Beszólsz anya?!?!????
Vezetek!!!! A dudát egyből megtaláltam :D
Még nem igazit, de kaptam egy kígyót :)
Keresztanyu barátját nevelem :)
Az én anyucikámmal
Anya vezet, figyel ééééésss .... fényképez engem :) (kerianyu szól neki épp itt, hogy inkább figyeljen csak :))
Nagyon szeret engem, de én is őt! :)

Nagyon tartalmas volt az elmúlt hét.
Voltunk keresztanyunál, hétvégén minden nap voltam az én papikámnál, együtt fagyiztunk, meg sütikéztünk, hiszen a szülinapja volt. :)
Nagyon örült nekem. De én is ám neki. Odabújtam kicsit mellé mikor a nővérkék nem figyeltek.
A szomszéd bácsival még kezet is fogtam. :)
Aztán hétvégén kocsiba pattantunk és Tatabánya után átugrottunk Gárdonyba apa keresztszüleihez. Nagyon jól éreztem magam ott is, a kutyusukat megtömtem csokis kekszes sütivel, a cicákat megkergettem, a halakat a kistavukban pedig megdobáltam. :)
Nagyon jó volt, hintáztam, sétáltam, pakoltam...szóval hoztam a formám. :)
Aztán hétfőn és kedden medencenapot tartottunk, nagyon élveztem a helyzetet. Kis barátosnőm is átjött. Nagyon elvoltunk. Hol ő segített nekem valami rafináltságban, hol én neki. :)
Sokat pusziszkodtunk, meg megvizsgáltam a pocakját... :)
Most éppen egy borítékot húztam a fejemre, az a papírcsákóm, és úgy mászkálok fel-alá...közben berregek. :D:D:D
Már fáradt vagyok...látszik... :)
Bővült a szókincsem a pilla (szempilla) szóval: PIJJJA
Más most nincs, jövő héten oltás... :S A 18 hós. :S:S:S:S
Reméljük nem lesz gond. Sírás az biztos. :S
Később még videókat is tesz fel anya, csak mostmár megyünk sziesztázni.
Bár nem tudom mi lesz belőle, mert mostanában délelőtt tízig húzom a lóbőrt, de aztán délután alszok 2-3 órát, este pedig 10-kor már úgy kell beleverni az ágyba. :D Mert én még akkor is csak zsiványkodnék. :)
Jól lebírkózom a már félkómás anyát, aztán kifekszem. :)
Majd akkor a videók...csak el ne felejtsem. :)









0 megjegyzés: