2009. június 8.

baci... :S

Igen, sajna megint valamitől folyik a nózim, meg most a szemem is csipás folyamatosan, hiába törölgeti anya...vmi bacit kaptam el a levegőből. Szerencsére ismét semmi láz, semmi nyűgösség....csak csipa, csipa, orrfolyás és csipa... :S
Bár már annyira hozzászoktam, hogy amikor anya mondja, hogy:
"Bubu, gyere, leszívjuk a nózit" - akkor én már futok előre, húzom ki a sarokból a porszívót, meg nyitom ki a fürdő ajtót( mert már képzeljétek felérem a kilincset) és viszem anyának az orrszívómat. Összeszerelni is én szoktam, meg be is kapcsolhatom. Aztán amikor koncentrálok, nem bohóckodok, akkor még le is szívom magamnak a nózim.
Persze mindezt azért, mert anya megengedi, hogy a porszívócsövet, már az orrszívó nélkül a számhoz tegyem, ugyanis nagyon tetszik ahogy beszívja a fél arcom. :):):)
Bár nem csak én, az egész család jól mulat rajta... :)
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én mostanság nagyon rafinált lettem.
Amikor például a székre akarok mászni, vagy a laptopot akarom nyomkodni, és anya rámszól, hogy nem szabad, akkor én odamegyek hozzá, megsimizem az arcát, megpuszilgatom, de úgy hogy cuppan is, még ha úgy ül és lehetőségem van rá meg is ölelgetem és utána megyek és rosszalkodom, ezzel jelezve neki, hogy:
" Légysziiii...anya....ne haragudj...légyszi engedd meg!!!! " :)
Persze utána sem engedi meg, csak nevet rajtam egyet.
Azért elég szigorú ám. Inkább a mami az aki engedékeny, anya sem haragszik sosem rám, csak a nem az nem marad, ha cigánykereket vetek akkor is. :S:S:S
Bár nem nagyon szoktam hisztizni emiatt, mert amikor anyával vagyok, akkor nagyon sokat játszunk, meg leköti a figyelmem, folyton beszél össze vissza... :) Így nem is nagyon rosszalkodom. Csüngök rajta...
Mostanában amúgy is mindig rajta lógok, ahogy hazaér én zombivá válok és előretett kézzel, ahogy ők mennek, követem anyát mindenhová... :D
Más különösebben említésre méltó nem történt, holnap megyek a 18 hós oltásomra.
Máskülönben minden nap egyforma, délelőtt mami, délben egy kb 3 órás alvás, utána már jön anya haza, vele lemegyek sétálni ( már értem amikor mondják, hogy megyünk csavarogni, egyből viszem a cipőm :)), mire hazaérünk kb 6 felé uzsonna, fürdés, vacsora, esti viháncolás, Morgan megszeretgetése, és utána alvás.
Képek este.

0 megjegyzés: