2008. november 24.

Elő szülinap


Hát igen...nem lehet mindig pont szülinapra vásárolni. Szóval anya sem bírta ki. Vett nekem ajándékot, de nem bírt vele várni a szülinapomig. Megkaptam most. :) Egy zebrát, amin tudok ugrálni, pörögni, forogni és még zenél is. :) Nagyon klassz kis játék, szeretek is vele játszani, alig lehet levenni róla, persze csak amióta megtanultam rámászni :)
Meg aztán apától kaptam egy angol szurkolói mezt, valamint hozzá melegítőt is, tisztára úgy nézek ki benne mint Beckham... :) Meg még kaptam jobb minőségű melegítőket, nadrágokat és mellényeket. Szóval rendesen kiköltekeztek az ősök. Jaaaa...meg egy hótaposót, bundás cipőt és még egy távirányítós terepjárót is, amit képzeljétek el, hogy már megpróbáltam én irányítani kisebb nagyobb sikerrel. :)
És a történtek:
Vasárnap a dédiéknél bandáztam, sétáltam az udvaron anyáékkal, bent a kutyát rugdostam, mert azt nem engedte, hogy simogassam én meg meguntam hajolgatni és lábbal próbáltam megállásra bírni... :)
Szombaton mamival voltam, mert anyáék Pestre mentek vásárolni nekem, meg karácsonyra, s nem akartak vinni, de jobb is, mert nagyon csúnya idő volt.
Bár a hónak anya nagyon örült, nagyon szeretné ha fehér lenne a karácsony.
Aztán ma meg vérvételen voltam. Egy picit pityeregtem, mert le kellett fognia maminak, anya nem akart, mert azt mondta, hogy összeesik... :) Bátor, mi?
De ahogy levették a vért, már semmi baj nem volt, még barátkoztam is a vérszívó nénivel.
Holnap készen lesznek az eredmények, akkor megtudjuk, hogy vérszegény vagyok e vagy sem.
Holnap meg megyek fodrászhoz, hogy dögös legyek, hiszen már lassan egy éves vagyok! Apa is jön velem, azt mondta, majd ő megmondja hogyan vágják a hajam. :)
Anya már tisztára kivan, mert tudja, hogy több gond van apával, mint fiával... :)
Más nagyon nem történt, képeket este csatolunk rólam, mert még anyának nem volt ideje gépre tenni... :)

1 megjegyzés:

Ruan írta...

Szia!

Nagyon szép az új blogod! Anya nagyon ügyes vagy! :) Az én anyukám is kedvet kapott hozzá... ;)Láttuk a videót is, gratulálunk az első önálló lépésekhez, nagyon-nagyon ügyes vagy! Anya elmentette az új blogod címét a Kedvencekhez, hogy sokszor tudjunk olvasni! :)


Sok puszi!


Fruzsi baba és anyukája