2008. november 21.


Szóval ez az új naplócskám. :) Egész jól sikerült, bár még mindig nem az igazi.
De anya majd szépítgeti ahogy ideje engedi. :)
Az elmúlt napokban semmi érdemleges nem történt, az egész család már a szülinapom lázában ég.
Jajj dehogynem. Megint voltunk csavarogni. Tatabányára mentem megint anyával, de most kocsival, mert már nagyon hideg van a buszozáshoz. -2 fok volt amikor elindultunk reggel. Nagyon jól viselkedtem, aludtam egy nagyot oda és visszafelé is, nem úgy mint a buszon. :)
Voltunk keresztanyunál és keresztapunál is, szétszedtem egy múzeális vízszűrőt a vízműnél...szóval hoztam a zsivány formám. :)
Be voltam öltöztetve mint egy vöröshagyma... :) Nagyon aranyosan néztem ki azt mondta apa és anya is. Majd tesz fel mutti képet is.
Hááát...most csak ennyi, ha valami érdekes történik jelentkezünk! :)

Kicsit megkésve de nagyon Boldog 11. hófordulót kívánunk Zsófinak! :)

3 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:)
Isten hozott itt :)
Jut eszembe.. van ugye meghívótok a privibe?
Puszi

Szabó Zsuzsi írta...

Szia Bogár!
Nincsen sajnos...
Puszi

Marcipán

Wiky írta...

Szisztok!

Nagyon szép lett a blogotok! :-D

Köszönjük a köszöntést!! ;-)

Puszó: Zsófi és Viki