2008. november 29.

Középfül gyulladás... :S


Hát igen, a szokásos ért el ismét...megint begyulladt a fülem. Csütörtökön még csak a jobb, de péntekre már a bal is sajnos. Kaptam gyógyszert, s így már tudtam aludni pénteken, de csütörtök este nagyon szenvedtem, egész éjjel anyán feküdtem, forgolódtam, hol keresztbe hol hosszába pihentem...ahogy tudtam... mostmár jobban vagyok, de doktorbácsi mondta, hogy ha két éves leszek, sajnos meg kell válni a manduláimtól. Még jó hogy anya tesója kiváló anaestesiológus, így lesz ki elaltasson úgy hogy nem kell attól félni, hogy baj lesz. :)
De azért anya aggódik mint mindig....
Na de szerencsére jól viselem a betegségeket, így nem nagyon venni észre, hogy baj van. Az étvágyam nagyon jó még mindig, állandóan csipegetek...:) Mostmár egyedül is szépen eszek, nem mohón, csak kissé maszatolok... :)
Ma anyával nagyon készültünk a karácsonyra. Ugye holnap már meg kell gyújtani a gyertyát is az adventi koszorún, úgyhogy azt is meg kellett csinálni. Meg az égőket is feltettük, vettünk szép színeset is. Az ablakot és a bejárati ajtót is feldíszítettük. Nekem nagyon tetszett a helyzet, csak az nem amikor anya a székre felállt, állandóan le akartam húzni a lábánál fogva... :)
Pár kép a készülődésről...
Most megyünk, mert sok dolgunk van még hiszen még alig 5 nap és 1 ÉVES LESZEK!!!




















0 megjegyzés: