2008. november 30.

Vendégek

Tegnap vendégeink voltak. Apa legjobb barátja és kis családja. Anya nagyon örült neki, hiszen ritkán vagyok gyerekek között, nem igazán tudta elképzelni, hogy hogyan fogok viselkedni. Először bújtam hozzá, meg voltam illetődve, hiszen Domi a kisvendégem egyből adott puszit és megsimogatta a fejem. Én azt sem tudtam mit tegyek. De aztán bemelegedtünk, hozta nekem a játékokat, én elvettem tőle és tovább adtam az apukájának, és ez így ment körbe körbe. :)
Aztán már a járóka sem volt olyan undok mint az unalmas hétköznapokon, sőt mi akartunk belecsücsülni, és ott játszottunk együtt. Meg a játéktartó pingvinem is együtt búvárkodtuk... :)
Sírtam is amikor elmentek, annyira jól éreztem magam. Domi anyukáját is nagyon megkedveltem, még anyáékhoz sem mentem oda, mindig hozzá kéretőztem, mert szó nélkül felvett, meg beszélgetett is velem.
Szóval nagyon jól sikerült a találka, és képzeljétek kaptam két nagyon szép kiscipőt is, ami jó is a lábamra!!! :) Szóval tényleg jól telt a szombatom. Este kicsit fájdítottam a fülem, de mami segítségével (ő melegítette a sót), tett anya a fülemre meleg sót, és jót is tett, mert utána akkorát aludtam, hogy csak na....hajnali tejcsim után fent voltam még 1.5 órát, de játszottam, nagyon jó kedvem volt, a sötétben csak ennyit lehetett hallani: "Marci, ne bírkózz, ne sikongass, aludj már kicsi baba.. " :)
Aztán amikor már elfáradtam már csak a szuszogásom lehetett hallani. :)




















0 megjegyzés: