2009. április 14.

Húsvéti képek 2

Annyi minden történt az ünnepek alatt, hogy nem is tudom hol kezdjem.
Szombaton sütöttünk, főztünk, takarítottunk, délután csavarogtam anyával és apával egy nagyot. 3 órát kint hancuroztam. Nagyon élveztem...Voltunk a játszón, a parkban, a teniszpályánál, meg apa megengedte, hogy a Glóriába is bemenjek (egy kis kocsma), és kérjek iszit. :) Persze csak őszilevet, de annyira ízlett, hogy 3x2 dl-t megittam... :)
Volt is tele pelus.
Amíg apa a haverjával beszélgetett, én anyával cicát néztem. Nagyon megtetszett nekem.
Fel is vettük videóra hogy elbeszélgetek vele, majd este felrakja anya.
Este nem is kellett altatni, annyira elfáradtam.
Vasárnap reggel amikor felkeltem anya már szedett füvet a kis kosárkámba, hogy a nyuszika bele tudja rakni a csomagját, amit nekem hozott.
Felkeltem és egyből mentem az erkélyre, persze kis segítséggel, és volt ám öröm amikor megtaláltam a sok sok tojást és nyuszicsokit. :) Mosolyogtam, beszélgettem a magam nyelvén, teljesen odáig voltam, el sem akartam hinni az egészet.
Aztán mikor már belemelegedtem a pakolásba, sikerült kibontanom a nagy nyuszkót és megettem a felét legalább....úgy csináltam mintha sosem ettem volna még csokikát. Annyira finom volt. :)
Délután jöttek kerianyuék. Tőlük is kaptam finomságokat, tök jó volt. Nagyon élveztem, hogy olyan sokan szeretgetnek, körbe ültek, én a kör közepén voltam mindig és nagyon nagyon tetszett...Labdáztam, mamiéktól kaptam egy eredeti Nike labdát. Nagyon szeretem. Sokat labdázok azóta, felváltva dobálom a labdáimat néha már sikerül rúgnom is... :)
Aztán megjöttek Domiék is, kicsit játszottunk fent, épp csak annyit, hogy mindent szétpakoltunk, és utána lementünk fagyizni, meg csavarogni.
Megint estére estünk haza, már alig éltem.... épp csak letettem a fejem, már aludtam is reggelig.
Hétfőn aztán átmentem mamikámhoz locsolkodni, meg dédiékhez Pétre, aztán hamar siettünk haza, mert még a kisbarátnőm szülinapja óta készültünk az állatkertbe, és be akartuk hétfőre iktatni.
Aztán végre 13:05-kor útra is keltünk!
Jó sokat sétáltunk, én azért még kocsit is kaptam, hátha elfáradok. Hát jó is volt, hogy vittük, mert délután 5-re már estem keltem a fáradtságtól.
De megérte. Sok sok állatot láttam, nagyon tetszett, utánoztam a majom, a kacsa, a kutya, az oroszlán és a cica hangját.
Kaptam finom iszit és hamikát, kicsit ücsörögtünk is, aztán nézelődtem tovább. Tisztára fel voltam pörögve. Ilyen jól talán még sosem éreztem magam. Elvarázsolt az egész hely... legjobban a kis vadmalacok tetszettek, mert éppen kergetőztek amikor odaértünk és annyira nevettem rajtuk, hogy a végén már mindenki engem nézett és nem őket. :)
A nyuszikákat meg is simogattam, meg a lámát, meg a rénszarvasokat. Teljesen ámulatba estem. :)
Domika végig fogta a kezem amikor hagytam, nagyon szépen sétáltunk. Nem is kószáltam el nagyon. :) Még a kavicsok sem érdekeltek.
Kaptam egy leopárdot (persze csak játékot) Domibabától, és annyira megszerettem, hogy nem akartam letenni. :) Végig cipeltem magammal mindenhová. :)
Szóval élménydús volt a húsvét.
Annyi minden történt, hogy még azon gondolkodom mit is írjak le.....
Ja, igen... a buszon is nagyon aranyos voltam, mindenkinek mosolyogtam, egy nagyfiúnak még puszit is küldtem, meg egy néninek. Ők voltak a legszimpatikusabbak.
Aki meg mellettem ült lány, mindig a táskáját akartam babrálni, de anya mondta hogy nem...én meg erre ránéztem a lányra és kérdően ráztam a fejem, hogy tényleg nem???? :)
Este amikor hazaértünk két cumisüveg tejet bevágtam és akkorát aludtam, hogy csak na. Reggel 9-ig.
Azt hiszem ezt a hétvégét megismételjük. Jegyünk még van, és hátha még több állatot látunk majd Pesten, mert most oda készül a kis csapat. :)
Remélem nektek jó volt a húsvétotok, sok sok ajándékkal, és locsolóval a lányoknak!
Utólag is, de szívből kivánok mindenkinek kellemes ünnepeket. :)

0 megjegyzés: