2009. április 27.

Videók

Anya cipeli a seggem...lusta voltam :)

Apával nézzük a folyót ahol régen ő is sokat játszott.

Séta szombaton

Apával a séta fáradalmait pihenjük ki
Várom a vacsorámat...

Hétvégén elmentünk apa papához csavarogni, lementünk a közeli játszóra is. Csúszdáztam, hintáztam, nagyon nagyon élveztem a kirándulást. Jól el is fáradtam, hazafelé már alig éltem a kocsiban. :)
Vasárnap szieszta volt, ma pedig apa maminál töltöttem az egész napot!
Nagyon jól éreztem magam, bár aludni és enni nem sikerült sokat, de nagyon élveztem a csavargást. Mami nyugtázta, hogy qrva rossz vagyok! :) De imádnak! :) Azért mire anya hazaért én is itthon voltam :) Hiányoztam neki nagyon, mint mindig... :)
Majd még írok ám, csak most sok sok teendőm van. :) Fürdés, vacsi és lassan alvás. :)
Itt van a pár ígért video:

0 megjegyzés: