2009. április 6.

Péntek és a hétvége

Nagyon sok minden történt, anya nem is tudja hol kezdje.
Szinte egész hétvégén lent voltunk.
Pénteken elmentünk a játszótérre hintázni és labdázni, de aztán séta lett a vége, mert annyira élveztem, hogy rohangálhatok össze-vissza, hogy nem is nagyon érdekelt más, csak az hogy szaladjak. :)
Futottam, közben kiabáltam, mint akit most engedtek először a szabadba... :)
Minden kislánynak integettem, meg küldtem puszit, bájologtam...a kisfiúkkal kezet fogtam, szinte mindenkihez odamentem aki az utamba került és barátkoztam.
Anyának csak úgy dagadt a büszkeségtől a mellkasa, mert mindenki egyöntetűen azt mondta, hogy tündér vagyok. :)
Néztem a suliban a labdázó fiúkat, a teniszpályán a nénit, hogy mit csinál...meg a kutyusokat a réten, még meg is simogattam őket. :)
Bicikliztem nagyon sokat, 3-4 órát is lent voltunk. Szinte hisztit csaptam amikor megláttam, hogy hazafelé vesszük az irányt.
De esténként még mindig fent vagyok 9-10-ig, viszont ha elalszom akkor reggelig húzom a lóbőrt. :)
Úgy volt hogy megyünk az állatkertbe, de aztán anya a húsvéti ablakpucolást szombaton megejtette, meg az erkélyt is rendberakta, hogy a medencémet fel tudja állítani. :) Így az elmaradt és két séta között a lakás összes ablakát megpucolta. Jövő hét végén már csak egy kis takarítás maradt, mert apa meg letörölgetett mindent, meg a fürdőt és a WC-t is rendbe rakta.
Jövő héten kis barátosnőm is meghívtam magammal, szóval kiscsajommal megyek csavarogni.
Elköltjük a jegyem, és legalább megvan a húsvéti ajándékom is számára. Együtt állatkertezünk.
Jön anyukája is, Andi, meg természetesen Domika, meg anya, apa, mama és én! :) Tök jó lesz! Már nagyon várja mindenki.
Reggel indulunk és csak este jövünk meg ha az idő is engedi. :)

Most vasárnap pedig pihenésképpen felkerekedtünk és lementünk apa apukájához. Rövid naciban voltam már, de még így is folyt rólam a víz annyit rohangáltam odáig. Felvettem a csini baseball sapim és már útra is keltem!
Ettem ropit (idáig még soha sem kellett, de most annyira ízlett, hogy legalább 5 szálat megettem és minden egyes falatnál mondtam, hogy HMMMM.... :)), kukót, kivit, fagyit, ittam almalevet, meg majdnem apa leóját is :) De anya nem engedte...nem értem hogy miért... :)
Aztán -1 tányér bánta, hogy engedték, hogy kiszolgáljam magam. :) De sebaj, utána már mindent műanyagban kaptam.
Nagyon jól éreztem magam. Előszedtek nekem egy játék bölcsőt is, amibe természetesen nem a macit ringattam, hanem belemásztam és engem kellett hintáztatni. Nagyon élveztem a helyzetet.
Este fél hétre értem haza...
Hamar el is aludtam magamhoz képest, mert 20:30-kor már durmoltam is reggelig. :)
Még azt sem vettem észre, hogy anya elment dolgozni, pedig arra mindig felkelek és elköszönök tőle. :)
Kicsit szomorú is volt... :S
Ma pedig megyek a húsvéti szandimért a bababoltba, mert a farmerkabátom és a tavaszi sapim már megkaptam. A szandit is, csak kicsit nagy, eggyel kisebbet kell venni. :)
Még mami akar egy meglepetést, de nem hajlandó még anyának sem elárulni hogy mit.... :)
De lesz kosárka, meg minden ami ilyenkor kell, és majd meg kell keresnem. :)
Hétfőn meg mehetek apával locsolkodni. Anya megengedte, persze apa alkoholtilalmat kellett hogy fogadjon! :)
Szóval lányok vigyázzatok! MEGYEK!!! :)

Új tudományaim közül a kedvencek:
-küldök puszit úgy, hogy a kezembe cuppantok és dobom! :)
-kezet fogok a fiúkkal, puszit adok a lányoknak. A nemeket már meg tudom különböztetni.
-tisztán és érthetően mondom hogy: ANYA.
-ökölbe szorított kézzel kopogok, nem tenyérrel. :)
-tudok kanállal enni. Csak a vége még bohóckodás, de már megy, ÉÉÉÉS : Bal kézzel! :)
-tudok pohárból inni egyedül is, csak sokszor még borul a ruhámra is, mert nagyon megdöntöm.
-ha anya azt mondja valamire hogy nem szabad, akkor én rávágom hogy: DE
-mostanában mindent megszagolok, a virágokat, a hamit mielőtt bekapom, a ruhákat...mindent.:)
-EGYEDÜL KISZÍVOM AZ ORROM A PORSZÍVÓS ORRSZÍVÓVAL! :) És nevetek közben...anya szerint azért mert csiklandoz. :)

Hát egyenlőre ennyi...majd jönnek képek is, meg videók, csak még az adatkábelt kell elővadászni valahonnan, mert anya a nagy rendrakásban elrakta...de az a gyanúja, hogy én dugtam el valahová, mert az asztalról már bármit le tudok szedni. :)

0 megjegyzés: