2009. április 9.

Kavicsozás :)

Zsiványkodok... :) Már 16 fogam van!!! A fele itt látszik :D:D:D

Megpihenek a padon... :)


Panna Barátnőm... :D



Itt pedig a kavicsozás :)







Tegnap belázasodtam délelőtt, annyira nagyon jönnek a fogaim...kicsit ment a hasam is...de csak egyszer....utána már minden rendben volt. Délután már semmi bajom sem volt.




Le is mentünk csavarogni, aztán szereztem ismét új barátnőt...úgy látszik a lányok érdekelnek :)




Panna babának adtam kukót is, úgyhogy tényleg nagyon tetszett, mert az nem osztogatom csak úgy....apukáját elárasztottam kavicsokkal, majd búcsúzáskor egy hatalmas puszit adtam Pannának. De viszonozta...majdnem elolvadtak a körülöttünk lévők...el sem akarták hinni hogy még csak 16 hónapos vagyok, azt mondták nagyon értelmes kissrác vagyok. :)




A Tési dombon pedig már szinte mindenki ismer, mert akihez tudok odamegyek, bájolgok...küldöm a puszikat... :)




A buszosok már messziről dudálnak ha meglátnak, mert tudják, hogy imádom a buszokat, és mindig integetek is nekik... :)




Botond barátommal pedig egymás bicóját tologattuk. Tök jól éreztem magam. Ettem fagyit is, igaz csak kicsit, inkább a tejszínhabot nyalogattam, meg a tölcsért rágcsáltam el.




Mire hazaértünk jól is laktam. :) A kosszal amit sikeresen félig-meddig a számba kotortam, meg a sok finomság miatt, amit kaptam anyáéktól. :)




Annyira jó, hogy végre ilyen szuper idő van. Olvastam Zsófi barátnőmet is, látom ők is kihasználják a jóidőt... ugye milyen jó ? :)




Anyának már nagyon hétvégi hangulata van. Holnap este kitakarít mindent és a szombat és vasárnap csak az ENYÉM lesz!!! Csak az ENYÉM!!! Már nagyon várjuk mindketten.




A nyuszika is meghozta az ajándékom állítólag...de én majd csak később kapom meg... :S




Pedig érdekelt nagyon, hogy mi lehet a titokzatos szatyorban az asztalon... :)




Na most megyünk, mert hulla vagyok, alig bírom már nyitva tartani a szemem....majd még jelentkezem!!!!

0 megjegyzés: