2009. február 9.

Elmúlt napok

Csütörtökön semmi érdemleges sem történt.
Pénteken viszont anya prémiumából, amit plusz dolgoztott, kaptam egy cipőt. Azaz egy szandit, s mivel jó idő volt én is lementem anyával a városba. Nagynehezen a harmadik boltban kaptam cipőt is a lábamra. :)
Aztán még sétáltam elég sokat a tömbünk körül, s nagyon élveztem.
Szombaton átmentünk mamáékhoz, meg lent is csavarogtam kicsit, már végig sétáltam az utat, összeszedtem a faleveleket, meg az ágakat, de nem rágcsáltam meg, csak szorítottam, még anya sem tudta kifejteni a kezemből, csak a kakaó kedvéért dobtam el mindent, hogy meg tudjam fogni a cumisüvegem.
Hazafelé már a kocsimban utaztam és jól el is aludtam, anya felhozott, levetkőztetett és még itthon ráhúztam az alvásra két órát. :D
Este alakítottam, ittam a fürdővízből, ami nem igazán tetszett, megfésülködtem a fogkefémmel, és a kis vödrömmel kiöntöztem a vizet a szobába. :D
Vasárnap is lementünk kicsit, de mivel feltámadt a szél inkább hazaiszkoltunk gyorsan.
Éjjel pedig a fránya viharnak köszönhetően nagyon nyugtalanul de azért aludtam kicsit.
Szóval ennyi csak, de majd teszek fel képeket, azok többet mondanak mindennél :D
JAAA!!! AZ ÚJ tudományom:
Tudok a nyálamból hatalmas buborékokat fújni! Anya fel is vette videóra, de nem tud semmit feltölteni, nagyon rossz a net. :(

0 megjegyzés: