2009. február 1.

Végre havazik... :)

Igen, végre havazik....:) Délután le is megyek anyával, csak mostmár nagyon kifeküdtem, ebből alvás lesz... tegnap is két és fél órát sikerült aludnom délben....:) Anya már benézett, hogy élek e még, annyira nagyon aludtam... :)

Új tudományom: bukfencezek!!! :):):)
És legalább annyira tetszik nekem is, mint anyának, csak mamiék félnek, hogy egyszer kitöröm a nyakam...de hát muszáj mindent kipróbálnom....és ez a bukfenc nagyon bejön.
Többek között úgy, mint az, hogy mostanában a kis dobozom használom széknek, a nagyot asztalnak és úgy játszok... :)
A székemen meg térdelek, meg ugrálok, miért is ne...csak azzal tudom a frászt hozni anyára, ha azt csinálom amit nem szabad. :)

A betegségről: már szerencsére kutya bajom...zsivány vagyok, eleven és egészséges! Doktornénimnek hála, és az oltásnak! :)

Most pedig irány az ágy, majd jelentkezem este, hogy milyen volt a hóban trappolás! :)


Kreatív vagyok: A székem és az asztalom! :)
A Marcitárolódoboz! :D

Lógatom a lábam......


Nálunk már ekkora a hó!!!



0 megjegyzés: