2009. február 28.

Az elmúlt hét fáradalmainak kipihenése.... :)













Hát, még nem nagyon tudtuk kipihenni a múlt hét, s a hétvége fáradalmait...de azt hiszem most sem hagyom anyát... :)
Tegnap este 10-ig fent voltam, igaz egy jó fél órát tévéztünk is, a fejünk összeért, aztán amikor már nagyon csend volt, mindig bekukucskáltam anya arcához, hogy alszik e már, és amikor mondta, hogy ne leskelődj még fent vagyok, akkor mindig nevettem egyet. :)
Gondoltam, akkor még én sem alszok.
Apa mostanában nem mindig van itthon, kicsit kikapcsolódott az elmúlt napokban. De nem bánom, mert anyával ha ketten vagyunk, akkor nagyon jó kisfiú vagyok, de ha már mindkét ősöm a közelemben van, akkor égetnivaló tudok lenni. :)
De azért nagyon imádnak :)
Meg hát apa az esti altatásnál engedékenyebb mint anya, és ő mindig felvesz, anya viszont nem, ő csak mellém fekszik, próbálja megtanítani, hogy magamtól csukjam le a szemem, ne kelljen kilómétereket mennie, és nála be is vált, de ahogy apa a láthatárra kerül azonnal hiszti, aminek a vége, hogy mindig felvesz. :)
Hát igen...ami jár az jár. :)
Ma meg már újra takarított anya...már végzett. Én meg a maminál bandáztam apával. Nagyon jó kisgyerek voltam, csak a vécékefével kardoztam most... :)
Holnap meg megyünk Tatabányára és Tarjánba, anya végre kivezetheti magát. :)
Majd jelentkezünk este!!!


0 megjegyzés: