2009. február 22.

Takarítás

A fotelban feszítek... :)

A polc a kedvenc játszóterem...


Anyával tévézek... :)


Igen...így töröm a fejem...


Zsivány vagyok :)



Igen...egész hétvégén takarítottunk. Pontosabban anya, én meg apával bandáztam addig, mert amikor kimentem anyához, amit már megcsinált én tönkretettem. :) Meg elhordtam a takarítócuccait...hát az volt a legérdekesebb.
De végre elkészült. Szombaton a két szobát vágta teljesen rendbe. Egy mikogramm por sincs sehol sem. Az ablakok is tiszták, meg minden. Még a fürdőt és a wc-t is kisikálta....elkapta a takarítás heve... :)
Aztán vasárnap a nappalit és a konyhát csinálta meg. Hát az a nap nem sikerült valami jól. :S
Már fejfájással indított anya, bedobott egy kávét, meg egy gyógyszert, mert az elhatározásán, hogy takarítani fog nem akart változtatni.
Úgyhogy minden ablakot letakarított, a konyhaszekrényt teljesen kipakolta, levízkövezett mindent, elmosogatta a nem mindig használt poharakat, tányérokat, szóval mindent....mindent...a végén már apa is besegített, hogy végezzen, mert a nappaliban is a szekrénysort meg az ablakot meg mindent megcsinált.
A szép tiszta függönyöket visszarakták, s ragyog most minden. :)
Csak közben volt egy két fennakadás.
Először ráborult a tiszta függönyre a virág a szekrény tetejéről, aztán a kávé a teraszajtón kötött ki, utána leszakadt a szekrény apa alatt amikor törölgette a másik tetejét...szóval volt móka...
az összes sütőpor, cukor minden elázott... apa meg táncolt a levegőben. :) Én meg mögötte álltam, a frász jött rám, először csak néztem aztán kicsit elpityeredtem a nagy ricsajtól, de mostmár semmi baj!!! :):):)
Anya fejfájása is elmúlt...már fürödtünk is, szóval mostmár pihi, holnap meg munka. :S
Bár a fürdés se volt semmi, először a kisvödrömből öntöttem a vizet az ágy alá, aztán amikor azt feltörölte anya, akkor a kádból mertem ki egy adagot a nadrágjára, utána pedig kirúgtam a vizet, amennyit csak bírtam.... szóval triplán moshattunk fel. :)
De semmi gond....az a lényeg, hogy amióta megkaptam az oltásom, nem vagyok beteg, nagyon jó a kedvem, zsivány, sőt rossz vagyok! De az a lényeg, hogy egészséges. :)
Na anya hulla, megy is pihenni, azaz velem játszani, mert már itt nézelődök mellette.

3 megjegyzés:

Wiky írta...

Sziasztok!

Reméljük anya kipihente a nagytakarítást! ;-)

Gondolom, már tettél érte, hogy lassan újra nekivágjon. ;-) :-)

Pusza: Zsófi

TamásMarcell írta...

Akkor lehet újult erővel takarítani és törni az okos bucid a következő csínytevésen :D
Csak így tovább kispajtás!
Ha gondolod adok pár jó tanácsot:)
Puszi

BebeBaba írta...

Hogy Anya milyen szorgalmas!:-)
Te meg jó nagy csibész lettél!:-)
Mikor talizunk?
Pusza