2009. február 11.

Kedd

Igazából anya azon gyötri magát már pár napja, hogy leírja az eddigi tudományom, azaz nem bejegyzést akar írni róla, hanem egy naplócska félét.
De hát sosem jut el odáig, hogy ideje legyen rá.... nem is tudom miért! :)
Szóval kicsit rólam:
Tegnap nagyon eleven voltam, mindent szétpakoltam, sikítoztam, egyre többet beszélek összefüggéstelenül...de beszélek, és akkor egyfolytában....megállás nélkül, s sikítva kommentálom a dolgaimat. Tisztára beleélem magam a dumába... :D
Anya felvette, de valamiért nem tud feltölteni videót, pedig a buborékfújásom sem semmi ám! :)
Úgy néz ki végre tízfogú lettem...de nem tudja megnézni anya, mert mindig az ujja bánja. Tegnap is úgy megharaptam a hasát amikor bírkóztam vele, hogy belilult. :) De legalább én nyertem. Nagy is volt az öröm, sikítozva ugráltam a hasán és nevettem rajta. :)
Aztán fürdés után (miután eláztattam az egész szobát) jól belaktam, megettem egy egész szelet sajtkrémes kenyeret, még a héját is, sőt azt szeretem a legjobban! Először lerágom a kemény részét, aztán ami marad puha azt egyben betömöm és azzal terrorizálom anyát, hogy megállok, nem is rágom a kenyeret és csak nézek, ő meg persze mindig megijed, hogy megakadt a torkomon, de aztán amikor odajön akkor gyorsan elszaladok és kinevetem. Szóval hihetetlen nagy gengszter vagyok. :)
Aztán rendszeresen esténként apát is nyúzom. Állandóan rámászok, ütöm vágom, mostmár ha anya azt mondja, hogy boxoljak be apának, akkor ökölbe szorítom a kezem és csapok is! :D
Tegnap véletlenül szájon is rúgtam. Ahogy anya vett fel hadonásztam a lábammal és lerúgtam aput. Anya annyira nevetett, hogy már nekem is megtetszett és adtam neki egy hatalmas puszit.
Apa tisztára kiakadt, hogy hogy lehet anyu ennyire béna. De aztán a végén ő is beszállt a nevetésbe mert már nem bírta tovább a duzzogást. :):):)
Elég nagyot kaphatott mellesleg, mert egy percig fogta a száját. :D:D:D
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én annyira ÚÚÚÚTÁLOM a pelenkázást. Ahogy észre veszem, hogy az jön már menekülök is. Mindig valakinek le kell fognia, hogy tisztába tudjon tenni a másik. Bilizek már, de mostanában az a szokásom, hogy felállok és állva pisilek és nézem ahogy csurog a kukacomból...nekem nagyon tetszik, anyának már kevébé, mert olyankor minden tiszta pisi, s rendszerint bele is lépek és akkor persze a következő lépésnél már el is csúszok bele a cuccba s elintézem, hogy teljes karbantartás legyen. :)
Újdonság még talán, hogy mostanában ha már nagyon fáradt vagyok fogom magam, ráülök a labdámra, ugrálok rajta, s közben nézem a TV-t. Mostanában hozzánőttem a labdámhoz.
Jajjj...meg nagyon szeretek anya táskájában turkálni, mert minden nap hoz nekem haza valami finomságot, s az az érdekes, hogy mindig addig kutatok amíg meg nem találom, már a cipzárokat is simán kihúzom meg vissza, s ha megvan a kincs sikítva szaladok anyához, hogy bontsa ki. :)
Hááát egyenlőre ennyi

0 megjegyzés: