2009. március 2.

Tatabánya, Tarján




igen...végre kicsit csavarogtunk.
Először elmentünk a keresztanyuhoz Tatabányára. Nagyon jól éreztem magam és villantottam is. :)
Fecóval kezet fogtam mikor odaértünk, kerianyunak pedig adtam puszit. :) Egy igazi úr módjára... :)
Na aztán beindult az élet. Először a kígyók terráriumának üvegét ütöttem ököllel, aztán meg a számítógépet paskoltam, meg a füllhallgató tetszett nagyon, az otthonit már ha megkaparintom, akkor mindig beleteszem a fülembe. :)
Aztán az asztal tetején is jártam, mivel mostanában otthon is az a kedvenc helyem, csak a baj az, bár nekem nem, hogy a mikrót, meg a hifit mindig elnyomkodom. :)
Adtam egy csomagot is kerianyunak, jól bekakiltam, de ő rutinos volt, behozta a kukát, hogy anya beledobja a batyut. :) Jót nevettünk rajta, aranyos volt... :) Ahogy ott állt a kukával a szoba közepén.... :D

Aztán délután még átmentünk Tarjánba is keresztapuhoz. Már nagyon vártak, ettem tiramisut, nagyon ízlett, ANYÁNAK IS! :), meg utána huncutkodtam. Csapkodtam az ajtót, ki akartam csukni a szobából mindenkit, utána meg a szék tetején ácsorogtam, meg a könyveket pakoltam, egy vázát majdnem összetörtem, mert az alatta lévő terítő annyira megtetszett, hogy meg akartam szerezni magamnak. Megnéztem az udvaron a kutyust is, bár őt nem simogathattam meg, mert nem barátságos....nem is értem... :)
Volt egy kis hiszti is, mert ugye anélkül nem élet az élet, de nem tartott sokáig, mert anya nem volt vevő rá. :)
Na aztán előkerült az ajándékom. Képzeljétek el, kaptam egy pacit, amit tudok vinni mint egy táskát, RÁADÁSUL világít a szeménél, igazából egy elemlámpa, de ha megnyomom a gombot, akkor még nyerít is. :) Nagyon tetszik. Otthon is mindig hurcolom magammal, este meg mindig szórakozok vele, mert tetszik ahogy össze vissza világít. :)
Odafelé végig nézelődtem a kocsiban, nagyon frankó hogy ezeket a babaüléseket már előrenézősnek találták ki.... igen... hisz mindent látni szeretnék!
Visszafelé viszont elaludtam, otthon ébredtem fel, amikor mami kivett a babaülésből. Szétcsúsztam rendesen... lógott kezem lábam... meg jól meg is izzadtam, pedig a kocsiban csak póló nadrágban csücsültem, mert nagyon jó idő volt. :)

Tegnap dokinéninél voltunk, mert kellett iratni pár dolgot és a jövő heti oltásig nem lett volna elég a D vitamin, meg a popsikrém, és ha már ott voltunk Doktornéni megnézett, mert kicsit folyik az orrom, de nem vészes, még a torkom sem piros, szóval csak vitamint szedek továbbra is ahogy szoktam is. Lázam sincs. Szóval semmi baj...
De az ínyem az olyan szinten dagadt, meg megint kezd gennyesedni, hogy a doktornéni kétszer is megvizsgálta, vagy 4 fogam jön egyszerre alul, de szerencsére nem vagyok oda tőle, nagyon észrevétlenül-a nyálon kívül-tűröm. És már 10 fogacskám van így is...most meg ez a négy....
Reméljük hamar áttör, bár próbálok segíteni, mindent megrágok, meg piszkálom, anyának mutatni is szoktam az ujjacskámmal, hogy hol fáj. :)

0 megjegyzés: