2009. március 24.

Paraszt vacsora :)

Hát igen... tegnap kis barátaim szalonnát ettem vöröshagymával, meg kenyérrel.
Egy anya adagot be is faltam, és elloptam a fél hagymát, nyalogattam és mondtam közben, hogy:
Hmmmm... még a fejem is hátradobtam közben mint a nagyok, hogy még jobban mutassam mennyire ízlik. :)
Amikor iszok akkor is ezt szoktam csinálni. Anya mindig ivott előttem, ha én nem akartam, és mindig mondta, hogy hmmmmm... én meg eltanultam tőle, úgyhogy ami mostanában ízlik, mindenre ezt csinálom. :)
Este majd videót is tesz fel róla, tegnap fel is vette. :)
Eddig tudták, hogy a savanyúságokat imádom majszolni, de erre nem is gondoltak. Múltkor megettem egy gerezd fokhagymát is, még az ujjam is nyalogattam utána...anyát meg leverte a víz, hogy tuti ordítás lesz amikor majd elkezd csípni. De nem...csak tátogtam kicsit, aztán ahogy a családra néztem, akik ledermedve várták a végeredményt, elkezdtem nevetni, meg bohóckodni. :)
Szóval igen.... mondhatni mára már mindenevő lettem. Imádom a disznósajtot és a tepertőkrémet is. Szóval a hazai az igazi nekem is. :)
Amúgy minden okés velem, hétvégén megyek buliba! :) Megkaptam életem első meghívását a kisbarátnőm szülinapi partijára. :) Tök jó.... :) Nem lehet elég korán kezdeni, ugye? :)
Persze még anyáék is jönnek, de majd 10 év múlva....akkor maradhatnak otthon...én addigra nagyfiú leszek már! :)Egyenlőre ennyi... még jelentkezem.
De ha minden igaz, és az idő engedi, akkor szombaton megyünk Pestre vásárolni nekem, meg utána bemegyünk az állatkertbe meg a vidámparkba. Talán szebb lesz, mint az itteni. Meg talán már oda is érünk! CSAK NE ESSEN :)

0 megjegyzés: