2009. március 14.

Hétvégi kirándulás

Képzeljétek nem is meséltem, voltam apa mamiéknál!!!
Nagyon jól éreztem magam, csavarogtam velük, voltam a munkahelyükön, az irodában, a dédiéknél....nem is aludtam délutánig... :) Itthon aztán bevágtam egy cumisüveg tejet és ki is ütöttem magam 3 óra hosszára... :)
De azt hiszem megismételjük majd, mert tényleg jól éreztem magam... :D

Tegnap meg átmentünk keresztanyuhoz, mert kórházban volt és meglátogattuk.

Képzeljétek ott Tbányán annyi ember van! :)
Elmentem anyával cipőt venni nekem, mert már rég szeretett volna vmi frankó kis sport cipőt.
Találtunk is a plázában egy Nike cipellőt, ami talán tartósabb mint a többi, és ráadásul nagyon jól ki van alakítva a talpa....mami mindig mondja, hogy inkább drágább legyen, de a lábamra figyeljenek oda, mert nem jó a lúdtalpasság... :)
Szóval sikerült.....választottunk.
Aztán elmentünk még az Intersparba, ahol azért csurrant-cseppent valami nekem is, kaptam egy új műanyag kisszéket, ami majd a kertbe jó lesz....:D
Aztán kaptam még body-kat, meg pólókat, meg egy óriás csákós fürdőlepedőt....tök jól néz ki! :)
Szóval jó volt....
Anya már kezd megnyugodni kicsit a rossz hírek miatt, bár még nem tudja mikor kell mennie.
Kerianyu jobban van, maminak az új gyógyszer használ a fájós lábára, szóval aránylag mindenkivel minden oké.
Csak azt bánom, hogy keriapuhoz nem tudtunk kimenni, pedig szerettünk volna, de hát kerianyunak kellett segíteni főzni, meg minden, hogy tudjon nyugodtan pihengetni.
Nem szabad emelnie sem, de nem bírta ki, hogy ne vegyen fel!
Hazafele meg képzeljétek annyi hóvirágot láttunk! Fehér volt az erdő alja! Gyönyörű volt...legalábbis anya azt mondta, mert én végigszunyáltam az egész utat. :)
Itthon mamira maradtam, mert anyáék elmentek Balatonfüredre csavarogni, aztán meg még itthon is kicsit, apamamihoz kimentek, bár anyának ez volt az első kikapcsolódása apával, amióta én vagyok, és nem is bírta sokáig..... 10-kor már itthon voltak! :):D
Ma pedig megyünk az állatkertbe!!!!!
Majd még jelentkezem!!!!

















0 megjegyzés: