2009. március 21.

Elmúlt néhány nap

Félig ruhában... :)

Éppen meglépek apa elől...


Anya is a sátramban...mit képzel???

A Körös hegyi híd...



Anyáék hóvihara... :)




Mostanában elég zsúfolt volt a napunk....pontosabban inkább anyának, én apa mamiéknál tengettem kis életem egy egész napig csütörtökön. Anyáék felkerekedtek Barcsra. Először elment anya Tatabányára a testvéréhez, én addig még mamival maradtam itthon, kicsit lustiztunk még, meg reggeliztem. Mire anya megfordult már pompában tündököltem, összecsomagolva a cuccaimmal vártam, hogy induljunk apa mamiékhoz. Már nagyon vártak, Sanyi papa lent volt már, én ugrottam is a nyakába, és alig búcsúzkodva mentem az utamra.
Anyáék pedig végre elindultak. Még a virágoshoz beugrottak a koszorúért, és utána siettek, hiszen nem közel van Barcs...menet közben elkapta őket egy hatalmas hóvihar, így cirka 3 óra alatt, de leértek épségben. A temetés szörnyű volt, nem is beszélünk róla...
Így, hogy már anya is anya lett.....hááát....sokkal jobban átérzi milyen valakit elveszíteni... végig sírt, s azóta nem is beszél róla senkinek. Úgy tesz mintha minden rendben lenne...pedig nem. Semmi sincs rendben...látom ám én rajta...
De a lényeg, hogy én végig égetnivalóan rossz voltam, és imádtak, és csavarogtam, meg zsiványkodtam... szóval velem minden a legeslegnagyobb rendben van. :)
Anyának nagyon hiányoztam, alig várta hogy újra lássa, az ő kis Bubusával semmi gond.
Itthon én már aludtam mikor megjött, így gyorsan elvitte haza a testvérét, és mire felébredtem haza is ért.
Vacsoráztam, és utána már együtt, összebújva aludtunk tovább.

Pénteken semmi érdemleges sem történt.

Ma pedig úgy volt hogy megint elindulunk az állatkertbe, de mint a múltkori ez is meghíúsult a csúnya felhős idő miatt. Na nem baj...annyi kultúrjegyünk van, hogy egy évig ingyen járunk az állatkertbe, úgyhogy nem maradok le semmiről... :):):)
Szóval mivel megint fújtak Veszprémnek, így felkerekedtünk a mamiékhoz. Vele átmentünk a dédihez, utána kimentünk Inotára, ott van a maminak egy disco-ja, és épp készülődtek az esti bulira. Így soron kívül láthattuk, hogy hogy is készül egy ilyen buli...zenét is hallgattam, fel is tekerték fullra a hangerőt és én ahelyett hogy megijedtem volna elkezdtem riszálni a seggem. :)
Természetesen mindenki teljesen elolvadt tőlem. :)
Nem csoda...kész férfi vagyok már. Pohárból ittam a Fantát is... :)
Volt ott csocsóasztal is, azt is kipróbáltam, én voltam a kapus. :) Nagyon tetszett, alig akartam elmenni onnan. Aztán kergetőztünk anyával, pontosabban már más a felállás, mert mostmár én kergetem őt... :)
Utána még lementünk apa apukájához, de nem volt otthon, így hazafelé vettük az irányt.
Itthon ettem egy hatalmas tányér (felnőtt adag!!!) rakott krumplit, és képzeljétek el ÉN KANALAZTAM A SZÁMBA AZ ENNIVALÓT, ÉS SIKERÜLT IS!!! Anya nagyon büszke volt rám. De ami a mai napon teljes tényként könyvelhető ezek után, hogy én tényleg bal kezes leszek. Mindent azzal csinálok. :)
De nem baj, amivel jól esik...az a lényeg, hogy menjen minden vele...még a falfirka is... :)
Mostanában egyre többen dícsérnek meg... mindenki mondja, hogy nagyon életrevaló, barátságos és bátor kisgyerek vagyok.
Hát igen...mami nagyon jól nevel...és anya is abban a kis időben amit velem tölthet. Hiszen tudjátok, neki muszáj dolgoznia. De mindig azt mondja, hogy olyan jól nevel a mami, hogy örül neki, hogy így alakult, lehet ő nem csinálná ilyen jól. Tudja, hogy belőle is jó ember lett, és belőlem is az lesz, csak mindig mondja, hogy én okosabb leszek, meg ügyesebb, és hogy azért kell dolgoznia, hogy ne apa szakadjon meg egyedül, és hogy legyen lakásom mire nagy leszek. Azért dolgoznak, hogy ne szenvedjek hiányt semmiben. És ez így is van.
Igaz, hogy anya szerint ő majd az a szülő lesz, aki mindig az igazgatói előtt áll, várva, hogy megint mit csinált Marci, és hogy megint kit vert meg, de nem bánja, mert ő is ilyen volt, de mellette kitűnő tanuló, azért mindennek van jó oldala is, legalább nem az lesz a becenevem, hogy bőgő masina. :)
Az is tuti, hogy mindig a másik irányba akarok majd menni, de hát van lábuk, majd szaladnak utánam.
Ma sikerült felvenni hogy mekkora zsivány vagyok, hogy hogy járom a kacsatáncot, meg hogyan fenyegetőzök, nemsokára felrakja anya. :)
Most pár kép rólam.
Majd még jelentkezem, de most megyek aludni! :)

2 megjegyzés:

Dita írta...

Sziasztok!
Te jó ég! Kitek halt meg?
Őszinte részvétem!
Jók az új képek Dudusról.
Üdv
Dita és Bogyó

Dita írta...

Közben utánaolvastam, reméltem hogy nem közeli hozzátartozó!