2009. március 7.

Mostanság... :)












Mostanában nagyon sok minden történt velem. :)
Szerencsére csak az orrom folyik, ez az egy rossz dolog van. De megoldom én azt is, mert néha néha tüsszentek egyet és akkor már hipp-hopp nincs is eldugulva az orrom. :)
Igen....amit még megjegyeznék: Anya nem panaszkodhat...én egy igazi kissrác vagyok, és leszek :)
Értem ezalatt, hogy azt csinálok amit ÉN akarok, akkor amikor ÉN akarom, ott ahol ÉN akarom és természetesen ha nem engedik akkor elmagyarázom nekik, hogy rosszal húztak ujjat. :)
Már tíz fogam van, szóval prímán tudok nyomatékot adni a véleményemnek. Meg többnyire nyomot is hagy.....
Tudok frankón csípni, meg rúgni, ha kell ÖKÖLLEL boxolni, no meg persze sikítani ahogy csak bírok. :)
Aztán ahogy mama mondaná, meglátszik hogy kissrác vagyok, nem kiscsaj, és hogy miért?
Hát mert egy percre sem tud szem elől téveszteni, vagyis tud ne nem szabad, mert hol a konyhaasztalról szed le, hol a székről, hol a szekrényből vés ki, na meg persze néha még a fürdőt és a wc-t is megtámadom, mert amilyen szemfüles vagyok egyből észre veszem ha valamilyen ajtó nyitva marad véletlenül és én már ott is termek. :)
A mosógépet és a laptopot, a tévét és a dvd-t rendszeresen ki be kapcsolgatom, anya nem is érti, hogy a sok gomb közül honnan tudom, hogy melyik az erre szolgáló.
A hifin a cd és kazetta részt ki be nyitom-csukom. A mikrót folyton eltekerem olvasztásra, vagy bekapcsolom rajta a grillt, mert ugye a szék mozog, nincs MÉG lecsavarozva, így oda tolom ahová csak ÉN akarom, és már fent is vagyok ha kell a hűtő tetején.
Egyik nap itt volt egy kisbarátom, hát.....mit ne mondjak, nekem szimpi volt, csak nem akart velem játszani, ezért ráüvöltöttem, meg hozzádobtam a labdát. Utána meg mint a mézesmadzagot elhúztam a kukómat az orra előtt és mire bekapta volna a számba kanyarintottam és kinevettem. Anya azt mondta genya vagyok... :) nem is tudom. Hisz itt én vagyok az ÚR!
Apát rendszeresen felébresztem éjjel, de nem ám puszikával....meggyomrozom, ráülök a hasára, és adok neki kettőt, hogy térjen már magához. Aztán nevetgélek, meg gyipacizok....mert ugye éjjel sem mondhatni hogy fáradt lennék, inkább csak azért alszok mert muszáj... :)
Aztán cirka egy két óra pizsamaparti után kidőlök de olyan szinten, csukott szemmel hullok az ágyba elernyedve, mert kifulladásig hülyülök.
A szekrényeket, már szinte csak dísznek tarjuk, mert mami mindent bekötött, lassan már nem meri kinyitni mert én villámgyorsan ott termek és kipakolom a fedőket...azok a kedvenceim.
A fürdés...hát igen...az is szép mutatvány...én inkább szoba úsztatásnak hívnám. Na meg a ruháim amit anya levett rólam mindig belevágom, ha esetleg az utsó pillanatban elkapja, kinevetem és mire észbe kap már egy másikat már bele is hajítok a vízbe.....de ezzel még nincs vége...ki is veszem.... gondolhatjátok... úszik minden... :)
A törölközés meg egy vicc.... én szaladok, anya utánam a törölközővel, a többiek meg nevetnek....
Jajj a leglényegesebb, már teljesen kint van a 9 és tizedik fogam teteje, de felül már jön is a 11-12. Szóval a nyálam is ömlik...lassan slagon eresztik le muterék.
Kedden meg oltás, bár nem tudja anya vihet e, hisz kicsit náthás vagyok.
Na azt a hisztit....múltkor is a doktornéni meg akart szeretni én meg eltoltam magamtól, kis híja hogy nem kapott egyet..... :)
Szóval kezdek okosan hisztis lenni... :)
Nekem jó hír, hogy már nem tudnak átvágni, anyáéknak rossz.
Jajj majdnem elfelejtettem a kedvenc szórakozásom.... a kulcsot mindig az ajtóba akarom rakni, meg a porszívó dugóját dugdosom a konnektorba...szóval nem kicsit terrorizálom anyut.... :)
Az hogy a szobában minden tetejére felmászok már nem elrettentő, nem is fél, mert már tudja, hogy nagyon okosan tudom hol kell és hol nem kell kapaszkodni.
Mostanában kopp nem volt, de mindennek eljön az ideje. :)
Ja, hát meg az új szokásaim még:
lábujjhegyen meg a sarkamon járok felváltva, tisztára mint egy kis balerina, na meg utánozom hogy mennek az öregek, behajlítom a térdem és totyogok meg még billegek is hozzá.
jajj meg nagyon szeretek zenét hallgatni fülhallgatóval... :) Meg cumizom a hüvelyk ujjam...
Szóval qrva rossz vagyok.... :):):)
Néha anya úgy kel fel reggel mintha kicsavarták volna, olyan gyűrötten, de azt mondta annyira nagyon szeret, és olyan aranyosan vagyok zsivány, hogy nem tudna rám sosem haragudni...az esti altatásnál is mindig együtt nevetünk a sötétben, csak apa idegei vannak tőle kicsit ki... :D De azon is csak nevetünk :)
Na majd még jelentkezem, csak anyának készítettem egy ebéd utáni csomagot a pelusba :)

ÚJ VIDEO: Zenét hallgatok....


1 megjegyzés:

Wiky írta...

Szia kis zsivány!!

A gombokat én is imádom nyomogatni, de még sajna nem tudok felmászni a székre... :p

Klassz a frizurád!! :-D

Pusza: Zsófi