2009. március 29.

Szülinapi vendégségben :)











Ma voltam a kis barátnőmnél vendégségben.
Nagyon jól éreztem magam, igaz jól szét is pakoltam. :) Nem bírtam megállni öt percre.... Azt mondták nagyon jó kisfiú vagyok, igaz máshol tényleg feltűnően jól viselkedek, azt leszámítva, hogy mindenre kíváncsi vagyok. :)
Megpuszilgattam Domi babáit, a kutyust elüldöztem, meg aztán Domikának is sikerült puszit adni, még meg is ölelt engem. :)
Vittem neki ajándékot is. Egy nagyon szép nadrágot, édességet, meg egy pulcsikát. Pont a mérete is, úgyhogy anya ügyes volt. :) Nem nézte el.... :)
Együtt, és egyetértésben kipakoltuk a játékait, szétszórtunk mindent, szóval jól elvoltunk.
Ettem tortát, sütit és nápolyit is, Domika nagyon illedelmesen megkínált, én pedig el is fogadtam. Jó sokáig elvoltunk, mert utána mentünk át apa mamiékhoz, ahol Molly kutyus megsimította az arcom, ami kicsit meglátszik. De annyi baj legyen. Én sem vettem fel....utána már üveggel dobáltam. :) Szegény kicsit fél tőlem...enyhén terrorizálom. :)
Aztán hazajöttünk, anya épp le akart evés után tenni aludni, amikor is kopogtak. Hát apa apukája volt az, és a barátnője.
Az alvásnak annyi lett....még egy órát bírtam, aztán egyszer csak elkezdtem sírni. Senki sem tudta miért.....csak anya..... :)
Már vitt is be aludni. Tudta, hogy már össze esek annyira álmos vagyok. Odabújtam hozzá és nem telt bele fél perc már aludtam is. Mostmár lassan két órája húzom a lóbőrt. :)
Este is biztos fogok aludni, mert valahogy akkor tudom, hogy muszáj....délután néha megengedem magamnak, hogy nem fekszem le, mert akkor tudom, hogy csak ha szükségét érzem akkor kell csicsikálnom, ha nem vagyok fáradt, akkor nem erőltetik mamiék.
De este ha leoltják a villanyt, egy negyed óra sötétben viháncolás után már el szoktam aludni magamtól. Csak a lábam kell simogatnia apáéknak. :)
Jövő héten végre semmi dolgunk nem lesz, így mostmár ha esik ha fúj megyünk állatkertbe, és meghívtam Domi barátosném is, meg anyukáját. :) Biztos jó lesz!!!
Már nagyon várjuk. :)
Most pár kép, meg majd még teszünk fel, kaptam egy csini farmerkabátot, meg nacit, meg egy tavaszi szandit, azt is majd megmutatom, de először jöjjenek a party fotók :)




0 megjegyzés: