2009. január 6.

Amit anya mindig elfelejt

Hát igen...mindig elfelejti leírni azt amire a leginkább büszke... :)
Nem tudom feltűnt e, hogy egyik képen sem lóg a dudu a számban... igen... már vagy három hónapja leszoktam a cumizásról. Most is arról jutott anyának eszébe, hogy tegnap valahonnan előtúrtam egyet, és azt játszottam, hogy dugdostam mindenkinek a szájába aki az utamba került. :)
Szóval már nem kell cumika.
Egyre többet tanulok mostanában.
Már egyedül ráülök a biciklimre, tudom hogy kell felhajtani a "biztonsági övet" :D
Egyik nap belemásztam a kompomba, csak kijönni nem sikerült, úgyhogy csapkodtam, hogy vegyen ki anya, de az a fél óra mire kitaláltam hogy üljek bele, az tuti feljthetetlen emlék marad anyának, mert még meg is emeltem, alánéztem, körbejártam, jól áttanulmányoztam a helyzetet, aztán egyszer csak felhúztam magam, a lábam belelógattam, és zsupsz...becsúsztam az ülőke részébe. :)
Mostmár a mamiéknál a tévét tudom kapcsolni irányítóval és a tévén lévő gombokkal is. :)
A mosógépet is ki-be szoktam kapcsolni, hiába digi gyerekzár.... :S Úgyhogy a fürdőbe nem is mehetek ha megy a mosógép...
Már tökéletesre fejlesztettem a vetkőzési tudományom, ugyanis ha cipzáros ruha van rajtam, lehúzom és már rázom is le magamról. Amióta nem repülőállásban járok :), hanem lógatom a kezem és úgy sem esek el, rájöttem, hogy le tudom tolni a nadrágom. Szóval már az sem akadály.
A cipőlevétel meg már rég nem okoz gondot. Természetesen ha az megy, mennie kell a zokninak is...szóval nagy zsivány vagyok már. :)
A sapkákat kifejezetten utálom, és a kesztyű szóba sem jöhet... :)
Gondolhatjátok hogy hogy feladom a leckét anyának egy téli séta előtt.... :)
Az ágyakról már simán lemászom, a nagyra még nehézkes a visszamászás, de megoldom: a kisszékem odatolom és azon keresztül átmászok az ágyra. :)
Már nagyon sokmindent megértek, egy párat felsorolnék:
kérem szépen, iszi - viszem anyának a cumisüveget ha üres, hogy adjon még
csukd be, nyisd ki, nyomd meg, locsi-pocsi (ez a fürdés)
ki az? (néz az ajtó felé), tévé, telefon, függöny, bárány, paci, boci, pipi, maki, bácsi, néni, dédi, Réka, ajtó, ablak, égő, kép, hapci, dádá, piszkos (nem ér hozzá ahhoz, amire mondom), süt, meleg, hideg, hűtő, Marcié (akkor tudja, hogy az övé), anyáé, apáé, mamié, zokni, cipő, tányér, pohár, kanál, tejci, ....stb....
Szóval tényleg nagyon sokmindent.... amit ezek közül mond anya, egyből odakapom a fejem, vagy megmutatom neki hogy hol van, vagy odaviszem. :)
Egyre többet próbálok beszélni is, az elmúlt két napban megeredt a nyelvem.
VÉGRE A RÉGI VAGYOK! :)
És megújult erővel fárasztom le anyát! :D

2 megjegyzés:

Szofi írta...

Szia kis barátom!

örülünk, hogy jól vagy (végre) és újra tiszta erőből tudsz huncutkodni.
Gondolom anyának nincs ellenére a dolog, inkább örül, hogy rendbe jöttél.
Sok mindenben hasonlítunk egymásra, de én a kesztyűket, sapkákat nagyon szeretem és amint találok egyet felhúzom!
Nálunk a mosógép (sajna) a konyhában van éppen ezért mindig át kell vizslatni mielőtt anya bekapcsolja, mert mindent belepakolok!

Sok puszi: Szofi

Rolcsika írta...

Na akkor hajrá, ne is kíméld Anát. Hidd el Ők is örülnek a sok huncut (néha rosszaság) dolgainknak.
Hát most Anám teljesen el oda van az ámulattól, hogy már rég nem dudizol. Az mondja nagyon ügyi vagy.
Nekem legalább kettőre van még szükségem.