2009. január 13.

Hétvége és tegnap...













Szóval… nem is tudom hol is kezdjem.
Hétvégén meglátogatott Domi barátnőm, akit nagyon szeretek, mindig adok neki puszit is, meg ő is nekem… :) Jól eljátszottunk elég sokáig, nem volt semmi gond. Nem vagyunk irigyek egymásra, megosztozunk a játékon, sőt Domi mindig elém pakol mindent, nagyon kedves kiscsaj… teljesen kiszolgál… :) Hoztak egy nagyon szép rendőrautót nekem, meg a kedvenc túró rudimat, amire le is csaptam egyből. :) Szóval tényleg nagyon jól éreztem magam.

Vasárnap meg sétáltam egy óriásit anyával, megnéztem a korcsolyázókat a pályán, meg lesétáltam anyával a városba is. Nagyon jól éreztem magam, mire hazaértünk már alig bírtam nyitva tartani a szemem. :)

Aztán tegnap, amikor anya megjött a munkából már nem is foglalkoztam senki mással, csak vele. Alig tudott kiosonni a szobából, hogy meg tudjon fürödni.

Fürdésről jut eszembe… két napja már, hogy tisztára megvadulok, ha vizet látok. :) Csapkodok, rugdosom a vizet, és amikor már kellőképpen samponos meg tusfürdős vagyok, és már csúszik a kád, akkor elkezdek pörögni-forogni, közben fogom a kád szélét, hogy el ne bukjak, és visítozok. Amikor anya meg akar mosni, akkor még jobban elkezdek csapkodni, dobálom a vizet, mint egy félőrült… aztán, amikor elkezdenek nevetni rajtam, annál jobban csinálom… :) s mire végzünk, úszik az egész fürdő/ vagy szoba… meg anya…

Anya fürdése, és az én szobaúsztatásom után megvizsgáltam a mosógépet. Félig belemásztam, pörgettem a dobot és szórtam ki a már tiszta ruhákat. Nagyon jó játéknak tűnt, amikor anya kivitt az előszobába hangot is adtam a nemtetszésemnek. :)

Ezután bementünk a szobába ágyruhát húzni, persze anya a kedvemért mindent leszórt a földre, mert én akkor nekifutásból vetődök rá… :) Készült erről egy videó is amit nemsokára fel is teszek majd.

Amikor végeztünk szépen ketten rendet raktunk a játékaink között. Pontosabban anya rendet rakott, és én kipakoltam mindent, amit értem. :) Kicsit építőkockáztam, kicsit autóztam, kicsi ez kicsi az… aztán már nagyobb káosz volt a szobában, mint amikor elkezdtük a rendrakást. :):):)Ekkor lépett be apa. Annyira le voltam foglalva, hogy észre sem vettem, amikor a hátam mögé osont és adott egy hatalmas puszit. :) Este anyával gyakoroltuk a szavakat, nagyon figyelek már rá, és próbálom a számat úgy mozgatni, ahogy az övé mozog: BABA – BABB (és ahogy mondja a B betűt úgy csinál, mintha bólogatna, annyira próbálja a száját igazítani)

APA – APP

ANYA – NYA

MAMA-MAMAMAMAMA

PAPA- APPAPP

OTT- OO

ENYÉM-ENYMM (közben elkapja a kezemből a játékát és mérgesen néz)

KÉREK-ADDIIIDDD

PÁPÁ-PA (és közben bólogat meg integet.)

BÉKA-HETE (ez a brekeke :))

A VEGYÉL FEL- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :D:D:D (és ágaskodik, és a kezével mutatja, hogy hajoljak le, úgy hogy az ujjacskáit ki-be nyitogatja, mintha azt mutatná: gyere, gyere… :))

Éjjel pedig anyát hajnali kettőig nem hagytam aludni, mire elaludt volna mindig felébredtem, de nem voltam nyűgös, csak helyezkedtem, meg szomjas voltam, meg állandóan ellenőriztem, hogy ott van e még mellettem, odabújtam hozzá, simogattam az arcát… meg piszkáltam a száját… néha dumáltam is neki félálomban, meg énekeltem, meg lehúztam a takarót róla, utána meg lerúgtam magamról is. Aztán meg rápakoltam hol a kezem hol a lábam, meg a vállára feküdtem… Szóval nem találtam a helyem. De anya azt mondta, hogy annyira aranyosan bújtam hozzá, hogy nem is bánta, hogy nem aludt.

Mostmár egyre többet érzi azt, hogy tudatosan is próbálom kimutatni hogy mennyire szeretem, és nem csak úgy hogy a nyakát szorítom ha apa át akar venni, meg nem csak úgy hogy odarohanok hozzá és megölelem, hanem kedvesen, amikor nyugodt vagyok….és ami annyira jó érzés anyának…

2 megjegyzés:

Szofi írta...

Nagyon ügyes vagy beszéd téren (is). És milyen jók a képek, nagyon helyes kis krapek vagy tudod-e???
Ha kicsit közelebb lennél hozzám, bizony én is nyomnék 1-2 puszát a pofidra!!!

Küldünk nektek egy kis meglepit. Kukk be hozzánk.

Sok puszi:Szofi

Rolcsika írta...

Nem semmi, hogy mennyi mindent tudsz már mondani. Nekem most csak az ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ megy, de az nagyon.
Kukk be hozzánk, vár rátok valami. :)