2009. január 20.

Bunker hadművelet :)

Mostanában egyre több mindent akarok egy napba belezsúfolni, tehát: egyfolytában pörgök. Jövök-megyek, teszek-veszek, zsiványkodok! :)
De nem is baj. Mostmár csak egyszer alszom egy nap, délelőtt 11-től délután 13-13:30-ig. Ez a megszokott időpont minden áldott nap.
Utána pedig már este 9-ig még az álmosság jelét sem mutatom! :)

Tegnap elmentünk sétálni anyukámmal, és betértünk egy boltba, mert rendelt nekem egy sátrat még karácsony előtt, amikor a pacimat kaptam, de még MINDIG NEM érkezett meg. Most csütörtökön végre mehetünk érte egy másik boltba,legalábbis azt mondták. :)
Este kivételesen apát nyúztam... meg leheveredtem a földre és néztem kicsit a tv-t is, erről lent képet is rakott fel anyukám.

Ja, meg amit még elfelejtettem: két napja már, hogy én is mosok fogat. Anya beszélt a fogorvosával, azt mondta, hogy már elkezdheti, enyhe gyerek fogkrémmel, de amúgy megnézte a fogaim, és azt mondta, hogy szépek, már amik már megvannak. :)
Jót tett, hogy nem cumizom már, és lassan a dudis üveget is lecserélem pohárra. :)

Majd ma anya csinál róla videót, hogy mit le nem rendezek. Első nap megfésülködtem a fogkefémmel... :) hát szakadt mindenki a nevetéstől... :)
Tegnap pedig anya mondta, hogy mossam meg a fogát....hát én megmostam....sikáltam neki, és sikeresen!!! :)
A sajátom még csak úgy tudom mosni, hogy ki-be húzogatom a számba, nem pedig jobbra-balra....de nem baj, már legalább nem a hajam fésülöm vele, hanem a fogam mosom tényleg :)

És ami MA TÖRTÉNT:
Végre apa is révbe ér talán. Kapott egy fantasztikus lehetőséget állás ügyben, ami mostanában nagy szó, és amire már nagyon régen várt, el is volt szomorodva miatta, de MA végre hívták!!!!












0 megjegyzés: