2009. január 26.

Büszkeségem

Kisfiam!

Most én írok neked! Hatalmas dolog történt tegnap! Lehet, hogy másnak nem nagy ügy, de nekem lassan 1 év 2 hónap után fantasztikus!!! :)
Szóval tegnap megkaptad az oltásod, semmi gond nem volt, se láz, se pirosság....semmi.
Este a szokásos időben 21:00 felé elaludtál. Éééés.... nem keltél fel még INNI SEM, csak reggel fél hétkor riasztott mama, hogy:
" Úúúúristen Zsuzsi, még mindig alszotok??? El fogsz késni munkából! " :)
Szóval egészen reggel fél hétig húztad a lóbőrt egy huzamban anyával. :) Jajj és milyen jól is esett.
Valami rémlik, hogy hajnali 2-kor felugrottam az ágyból, leszúrtam apádat, hogy kint hagyta a cumisüveged és mindjárt felkelsz és akkor sírni fogsz...de mire visszaértem a szobába, apád lóbálta a kezében az üveget, és közölte, hogy jobb lesz ha lefekszek és inkább alszok tovább, mert szerinte fel sem keltem. :)
Szóval a kis malőrömön kívül végig aludtunk. Te keresztben az ágyon és én meg apád 10-10 cm széles helyen kuporogtunk...de az mindegy... már megszoktuk. :)
Imádlak!!!

Anya

2 megjegyzés:

Erika írta...

Örülünk hogy nem lett bajod az oltás után. Én is imádok anyáék között aludni. ;-)
Puszi!
Karakas Vili és Era
:-)

Wiky írta...

Nagyon ügyi vagy, hogy átaludtad az éjszakát!! Csak így tovább!!!

Pusza: Zsófi