2009. január 4.

2009

Sziasztok! Ismét itt vagyok.
A Karácsony nagyon jól telt, igaz mindenki más-más nap jött, de legalább minden nap volt vendégem. Nagyon szép ajándékokat kaptam, a negyedik képen az látható. :)
Mostmár eszek rendesen, igaz az önbizalmam és a mások felé mutatott bátorságom inamba szállt a kórház óta. Anyához senki sem nyúlhat, mert akkor egyből sírva fakadok, s úgy megszorítom a nyakát, hogy vésővel kell lebontani.
Szerencsére mostmár az éjszakákat is végigalszom, reggel ötkor kelek fel, eszek egy kis hamit és alszok tovább kilencig. A kedvem is a régi, mostmár egyre jobban tudok szaladni, néha még megcsúszok és borulok, de már ritka. Egyre többet pakolok, mindent a dobozaimba rakok a játéktartóból, szeretek építőkockázni, de még mindig a labda és a tütük a kedvenceim.
Mostmár egyre többet nézek mesét NYUGODTAN, fél órát is végigülök szemrebbenés nélkül ha érdekel a mese. :) A kedvencem Lecsó a kis patkány. :)
Mostmár apa elkezdte letölteni a Cin Cin lovagot, mert annak a bemutatóját mindig tátott szájjal nézem.
Egyre többet ellenkezem, aminek hangot is adok, úgy kiabálok, mintha ölnének, veszekedek, hadarom a mondókám, persze semmit sem érteni belőle. (de nagyon mókás)
A szilveszterem átaludtam, apáéknak nagyon jó volt, elvoltak másnap délig, igaz nem csak szórakozni, de jól érezték magukat, ettek csülköt, és virslit, pezsgőztek, boroztak, kicsit dolgoztak és Matyi barátjuk hülyeségein mókáztak... :)
Én pedig a mamival aludtam itthon egészen reggelig. :)
Most éppen alszom, végre visszaálltam a napközben kétszeri alvásra is... kezdek ismét pocakosodni, szóval most minden a legnagyobb rendben van. Szedek vitamint, hogy az is maradjon .... :) Kedden meg megyek oltásra, mert doktornéni kért nekem, mivel most nagyon le van az immunrendszerem, nehogy állandóan náthás legyek.
Ráadásul most jön még két fogam, szóval úgy folyik a nyálam mint a víz. Lassan kint vannak, már a hegye látszik. :)
Most pár kép rólam, majd még teszek fel, ahol kedves családommal vagyok lefotózva karácsonykor.
Addig is, és utólag is, de nagyon Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

















1 megjegyzés:

Rolcsika írta...

Nagyon örülünk, hogy már sokkal jobban vagy. Reméljük és nagyon szorítunk, hogy a rossz emlékek hamar eltűnjenek.