2009. január 23.

Megint torokgyulladás

Hát igen....anya sokáig dolgozott szerdán, éjfél is volt mikor ágyba zuhant. Addigra én már húztam a lóbőrt apával. Nagy nehezen el tudott anya is aludni....amikor is egyszercsak nagy hörgést hallott felőlem. FELPATTANT, leverte a víz, azt hitte valami pihét szippantottam be a párnáról, vagy valamit, felkapott, megrázott, hogy térjek magamhoz, adott gyorsan inni....aztán ahogy ittam egyből elkezdtem nagyon CSÚNYÁN köhögni...:(
Akkor már tudta, hogy igen...sajnos újra elért valami kór.
Csütörtökön kimentünk délre a doktornénihez, mondta, hogy már ott lesz, menjek nyugodtan.
Meghallgatta a mellkasom, szerencsére semmi rossz nem zörög odabent. :)
Vett le nyálka mintát egy hosszú pálcikával, (tisztára mint a helyszínelőkben amikor dns mintát vesznek :) ) amitől én nem csak egy cseppet adtam neki, hanem kidobtam a taccsot, és anyától kezdve minden tiszta nyálka lett....de legalább kijött egy kis tea kíséretében...egyből le is ment a lázam. :)
Utána már semmi bajom nem volt, kaptam kakaós sütikét is, egyből megbarátkoztam mindenkivel, és még magyaráztam is, meg mutogattam az asszisztens néniknek, hogy micsoda finomságot kaptam a doktornénikémtől. :)
A rendelőből egyenesen a vérvételes laborhoz vitte anya a nyálkamintát, aminek eredményéről majd a doktornénit értesítik. Utána mentünk haza.
Kaptam háromféle gyógyszert, meg előfizettek nekem egy nem túl kellemes oltásra, ami immunrendszer erősítő, és vérből készítik, szerencsére pont volt a patikában, mert különben meg kellett volna rendelni, és itt csak egy patika tud hozatni...de gondoltak a doktornéni kis betegeire és tartalékoltak két darabot. Az egyiket megnyertem...vasárnap a doktornénim az ügyeletes, akkor megyek hozzá, és meg is bök... :S
Ja...és pontosan egy hónap múlva megyek arra az ingyenes oltásra, végre rám kerül a sor. Legalább már nem kell anyának rettegnie a tüdőgyuszi veszélyétől, mert amióta legyengített a hasmenős, hányós kór, azóta minden elér.... :S
Tegnap éjjel keveset aludtam, nagyon sokat forgolódtam, alig kaptam levegőt. Így anya sem aludt, végig fent volt velem, de nem fáradt...legalábbis azt mondta... :)
Még ma is nagyon csúnyán hörgök. Nem igazán javult a helyzet, de azonkívül semmi bajom, csak olyan szuszogós a hangom. Már nem vagyok lázas sem, és szerencsére eszek rendesen, meg elég sokat híztam a kórházi fogyás óta, majdnem egy kilót egy hónap alatt... :)
A kedvem is türhető, kicsit nyűgösebb vagyok a fránya kór miatt, de nem vészes a helyzet.
Ma felállítjuk a sátram, anya próbál kedveskedni, hátha nem zavar annyira a betegség. :)
Meg is hálálom neki a sok törődést, mert tegnap apa amikor hazajött odabújt hozzánk, épp anya kezében napsugaraztam (hol máshol :)), adott anyának puszit, én pedig egy lendülettel adtam neki egy pofont, és eltaszigáltam az arcát anya arcától, majd gyorsan odadugtam a fejem anya arcához és elkezdtem én puszilgatni...utána ránéztem apára és kinevettem :)
(imádom a kis pisist...olyan édesen tudja elküldeni az apját a francba :D by: anya)
Később majd képek is érkeznek rólam, ahogy apa hasán lovagolok, csak most még nem tudta anya a gépre tenni.
Puszi nektek!

0 megjegyzés: